Działania standardowe takie jak uwidacznianie logo sponsora podczas spotkań, konferencji i prezentacji czy też kreowanie marki w ramach obecności w mediach.
Wskazywanie sponsora w postach umieszczanych na funpage’u (FB) No Mercy, w tym m.in: promowanie wydarzeń i akcji publikowanych przez sponsora, reklama witryny internetowej, lokowanie produktu, itp.
Regularne wskazywanie sponsora drużyny podczas wywiadów i w publikacjach prasowych.
Możliwość zamieszczenia logotypu sponsora na wyposażeniu i strojach drużyny.
Video-relacja z międzynarodowych zawodów z logotypami sponsora na YT, FB, Instagram oraz za pomocą video releasów rozsyłanych do mediów elektronicznych.
Logo na stronie www.nomercy.com.pl
Wykonanie pokazowych skoków spadochronowych podczas imprez okolicznościowych sponsora, lub skoków, z których materiały mogą zostać wykorzystane w reklamach sponsora.
Zaproszenie gości sponsora (pracowników, kontrahentów) do wspólnego skakania (skoki w tandemie) lub latania w tunelu aerodynamicznym.